Пошт. карети (істор. трансп.) - Почт. кареты (истор. трансп.)
Добавлено: 04 окт 2025, 21:00
Починаю нову тему, присвячену поштовим каретам, також званим інколи диліжансами. Це транспортний засіб минулого. Поодинокі їх екземпляри збереглися лише як експонати різних музеїв, ще менша частина з них - у ходовому стані, здійснюючи екскурсійні чи демонстраційні поїздки у свята або з особливих випадків.
Поштові карети були поширеним сухопутним громадським транспортним засобом, вони здійснювали регулярні лінійні міжміські перевезення пасажирів, їх багажу, пошти і термінових вантажів на, як би це зараз було правильно сказати, регіональних і близькомагістральних маршрутах, тодішніми дорогами, іноді мощеним, а частіше просто з утрамбованим ґрунтом. Цей транспортний засіб існував протягом більшої частини Нової історії, в основному, на території сучасних розвинених країн, включаючи й Україну, був багато в чому попередником залізниць, потім став усюди поступатися ним і пішов в історію остаточно разом із завершенням Першої Світової війни, а разом з нею й самої Нової історії. Тягою поштових карет були від двох до чотирьох коней, а екіпаж найчастіше складався з одного-двох кучерів. Пасажиромісткість становила від 4-6 до 12 осіб. Середня швидкість – 10-12 км/год
Начинаю новую тему, посвящённую почтовым каретам, также называемым иногда дилижансами. Это транспортное средство прошлого. Единичные их экземпляры сохранились лишь в качестве экспонатов различных музеев, ещё меньшая часть из них - в ходовом состоянии, совершая экскурсионные или демонстрационные поездки в праздники или по особым случаям.
Почтовые кареты были распространённым сухопутным общественным транспортным средством, они осуществляли регулярные линейные междугородние перевозки пассажиров, их багажа, почты и срочных грузов на, как бы это сейчас было правильно сказать, региональных и ближнемагистральных маршрутах, по тогдашним дорогам, иногда мощённым, а чаще просто с утрамбованным грунтом. Это транспортное средство существовало на протяжении большей части Новой истории, в основном, на территории современных развитых стран включая и Украину, было во многом предшественником железных дорог, затем стало всюду уступать им и ушло в историю окончательно вместе с завершением Первой Мировой войны а вместе с ней и самой Новой истории. Тягой почтовых карет были от двух до четырёх лошадей, а экипаж, чаще всего, состоял из одного-двух кучеров. Пассажировместимость составляла от 4-6 до 12 человек. Средняя скорость - 10-12 км/час.
Ян Пічіневський - Ян Пичиневский
04.10.2025
Поштові карети були поширеним сухопутним громадським транспортним засобом, вони здійснювали регулярні лінійні міжміські перевезення пасажирів, їх багажу, пошти і термінових вантажів на, як би це зараз було правильно сказати, регіональних і близькомагістральних маршрутах, тодішніми дорогами, іноді мощеним, а частіше просто з утрамбованим ґрунтом. Цей транспортний засіб існував протягом більшої частини Нової історії, в основному, на території сучасних розвинених країн, включаючи й Україну, був багато в чому попередником залізниць, потім став усюди поступатися ним і пішов в історію остаточно разом із завершенням Першої Світової війни, а разом з нею й самої Нової історії. Тягою поштових карет були від двох до чотирьох коней, а екіпаж найчастіше складався з одного-двох кучерів. Пасажиромісткість становила від 4-6 до 12 осіб. Середня швидкість – 10-12 км/год
Начинаю новую тему, посвящённую почтовым каретам, также называемым иногда дилижансами. Это транспортное средство прошлого. Единичные их экземпляры сохранились лишь в качестве экспонатов различных музеев, ещё меньшая часть из них - в ходовом состоянии, совершая экскурсионные или демонстрационные поездки в праздники или по особым случаям.
Почтовые кареты были распространённым сухопутным общественным транспортным средством, они осуществляли регулярные линейные междугородние перевозки пассажиров, их багажа, почты и срочных грузов на, как бы это сейчас было правильно сказать, региональных и ближнемагистральных маршрутах, по тогдашним дорогам, иногда мощённым, а чаще просто с утрамбованным грунтом. Это транспортное средство существовало на протяжении большей части Новой истории, в основном, на территории современных развитых стран включая и Украину, было во многом предшественником железных дорог, затем стало всюду уступать им и ушло в историю окончательно вместе с завершением Первой Мировой войны а вместе с ней и самой Новой истории. Тягой почтовых карет были от двух до четырёх лошадей, а экипаж, чаще всего, состоял из одного-двух кучеров. Пассажировместимость составляла от 4-6 до 12 человек. Средняя скорость - 10-12 км/час.
Ян Пічіневський - Ян Пичиневский
04.10.2025